i have the best job in the world

Precis hemkommen från Sanella och barnen. Idag blev det lek med James i trädgården innan middagen. Vi grillade och kunde till och med sitta ute, kanske för sista gången den här sommaren. Efter ytterligare lite lek gick jag och såg till att James fick en dusch, bytte om till pjamas och till sist fick han lite välling. Sen tittade vi på Bolibompa medan Sanella sövde Kevin. Jag inser att jag saknat saknar au pairandet väldigt mycket. Och då inte bara av de anledningarna som alla tror, visst att kunna shoppa jämt och åka till New York på helgerna är underbart, men jag saknar BARNEN! :(

I'm just home from Sanella and the kids. Today James and I played in the backyard before dinner. We had a barbecue and could even eat outside, maybe for the last time this summer. After some more playing I got James ready for the night i.e shower, got him changed in to his pajamas and gave him his bottle. Then we watched "Bolibompa" (which is a kids show) while Sanella put Kevin to bed. I have realized just how much I miss being an au pair. Not for the reasons people think, don't get me wrong, being able to shop every day and spending the weekends in New York is awesome. But what I really miss the most is the KIDS! :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: