??

Jag undrar hur någon så stökig som jag och samtidigt lida av städmani!? Hur jag har lyckats bli av med min mobiltelefon igen!? Den har dock återfunnits och jag kan hämta den i morgon. Försökte hämta den idag men lyckades inte hitta gatan. Dock fick jag mig en trevlig cykeltur på min nya cykel. Har glömt hur roligt det är att cykla! Och tänk så mycket tid det kommer spara mig!!
Nu ska jag städa upp röran jag på något sätt lyckats skapa under eftermiddagen... samtidigt som jag tittar på Sex and the City säsong 1. Skulle förstås kunna städa i morgon... men nej jag avskyr att vakna upp när det är rörigt. Natti natti!!

I'm wondering how a messy person like me can be such a neat freak at the same time!? How did I manage to once again loose my cellphone!? I know where it is and will go to pick up tomorrow. I tried to pick it up tonight but I couldn't find the street. I did get a nice bike ride on my new bike. I forgot how much fun it is to ride a bike! And imagine how much time it will save me!!

Alright, I'm gonna try and clean up the mess I've created during the afternoon... while watching Sex and the City season 1. Of course I could clean tomorrow... but no I just hate waking up to a mess. Nighty Night!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: