1248...

...det är så många ord rikare som min rapport är efter dagens arbete än så länge. På vägen till skolan ringde jag Ingrid och fick en trevlig pratstund. Eftersom jag missat dagens nyheter uppdaterade hon mig om det sensationella rånet som utspelade sig i Stockholm i morse. Du kan läsa om det här: http://www.dn.se/sthlm/attack-mot-vardedepa-1.958381. Nu ska jag sträcka på benen och ta en kaffe paus innan det är dags att arbeta vidare.

...that's how many words richer my report is after today's work so far. On my way to school I called Ingrid for a nice litte chat. Since I missed out on watching the new this morning, due to morning walk, she gave me the update on the sensational robbery that took place in Stockholm this morning. The robbers used a helicopter to escape! You can read about it here: http://www.stockholmnews.com/more.aspx?NID=4018. I'm gong to strech my legs and take a coffe break before continuing with my work.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett fall för beck ;)

2009-09-23 @ 17:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: