skype date

Har precis skypat med Mo! 

Lyckades även för första gången kolla färdigt på "Den gröna milen". Vet inte hur många gånger jag börjat se den men somnat innan jag hunnit se slutet. 

Steelers spelar mot Redskins inatt. Eftersom jag inte har möjlighet att titta på matchen kommer jag att sova i detta:

Just skyped with Mo!

Also managed to finish watching "The Green Mile" for the first time ever. I don't know how many times I've started to watch and then fallen asleep before I was able to see the end of it.

The Steelers are playing the Redskins tonight. Since I'm not able to watch the game, I will show my support by wearing this to bed:


HEJA STEELERS!
Natti Natt

GO STEELERS!
Nighty Night







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: