friday

Började dagen med gröt toppad med farmors hallonsylt & en kopp Starbucks. Det gav mig tillräckligt med energi för dagens tvätt...åh vad det är kul att tvätta...inte! På eftermiddagen gav jag mig iväg till skolan för att plugga i några timmar. Efter det kände jag att jag var väl värd en belöning. Så jag gick förbi ICA och köpte två paket Ben & Jerry's glass. En till mig och en till Matina. Kikade sedan på halva "Catch me if you can" hemma hos henne. Sprang hem i reklampausen och såg klart filmen i sängen. Jättebra film, men som alltid så är boken bättre!

I started my day with some oatmeal topped with Grammy's home made raspberry jam and some Starbucks. That gave me just the right energy to take care of the wash...oh how I love doing the wash...NOT! In the afternoon I went to school and got a couple of hours studying done. On the way home I felt like I deserved something really good after all that reading. I popped in to ICA (supermarket chain) and bought two Ben & Jerry's. One for me and one for Matina. I watched half of "Catch me if you can" at her place. I ran home during a commercial  break and watched the last part of it in bed. I liked the movie but I liked to book better, as always!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: